REGULAMIN
XVII KONKURSU NA KOZIAŃSKĄ PISANKĘ WIELKANOCNĄ, Kozy 2025
1. Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Gminy Kozy przy współpracy z Domem Kultury w Kozach.
2. Technika wykonania prac dowolna, mile widziane zdobienia metodami tradycyjnymi - tzw. pisanki, malowanki, kraszanki, drapanki itp.
3. Prace należy składać wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia (w przypadku prac osób nieletnich przez rodziców lub opiekunów prawnych) w recepcji Pałacu Czeczów w Kozach (ul. Krakowska 5) w dniach od 31 marca do 4 kwietnia 2025 r. do godz. 17:30.
Karta zgłoszenia dostępna do pobrania na stronie domkultury.kozy.pl lub w recepcji pałacu.
4. Prace należy podpisać imieniem i nazwiskiem oraz wiekiem autora. Dopuszcza się prace wykonane przez wiele osób.
5. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.
6. Złożenie pracy do konkursu jest równoznaczne:
a. ze zgłoszeniem pracy do konkursu,
b. z akceptacją niniejszego regulaminu,
c. z potwierdzeniem pełni praw autorskich osobistych oraz majątkowych do zgłoszonych prac,
d. ze zgodą na: fotografowanie i publikację pracy, fotografowanie i publikację wizerunku autora, przetwarzanie danych osobowych autora oraz publikację imienia i nazwiska autora/autorów pracy w mediach, prasie (w tym w Koziańskich Wiadomościach), na stronach internetowych Organizatorów oraz w serwisie Facebook w celu przeprowadzenia konkursu oraz w celach informacyjnych i promocyjnych;
e. z nieodpłatnym udzieleniem prawa Organizatorowi konkursu do umieszczenia nadesłanej pracy w Internecie oraz prezentacji publicznej w formie wystaw, plakatów, kalendarzy, itp. Wydawnictw;
f. z wyrażeniem zgody na zachowanie i przetwarzanie danych osobowych autora prac przez Dom Kultury w Kozach według zasad określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej RODO).
g. z pełnym zwolnieniem serwisu Facebook z odpowiedzialności.
7. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
8. OCENA PRAC
a) Ocena jury konkursowego.
Ocena prac zostanie dokonana przez powołane przez Organizatora Jury.
Jury przyznaje wyróżnienia i nagrody oraz tytuł Pisanki Roku 2025.
Werdykt Jury jest ostateczny.
b) Głosowanie internautów.
Prace zostaną zamieszczone przez Organizatora na stronie serwisu Facebook pod adresem: www.facebook.com/KozianskaPisankaWielkanocna, w albumie o nazwie „Konkurs na Koziańską Pisankę Wielkanocną 2025” i opatrzone numerem konkursowym, imieniem i nazwiskiem oraz wiekiem autora, gdzie będą oceniane przez Internautów poprzez reakcje - „polubienia” pracy. „Polubienia” prac zostaną zliczone z dniem 10 kwietnia 2025 r. o godz. 15:00. Autor/autorzy pracy, która otrzyma największą ilość „polubień” otrzyma/ją Nagrodę Internautów.
Jednocześnie Organizator informuje, iż Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, ani przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany.
9. WYSTAWA PISANEK
Zgłoszone prace będzie można podziwiać podczas wystawy w Pałacu Czeczów w Kozach w dniach 7-11 kwietnia 2025 r. w godz. 9:00-17:00.
10. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w piątek, 11 kwietnia 2025 r. o godz. 17:00 w Pałacu Czeczów w Kozach.
11. Osoby wyróżnione w tym konkursie otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy. Nagrody nieodebrane do końca kwietnia przechodzą do puli nagród następnego konkursu.
12. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian w celu dostosowania ich do obowiązujących wytycznych i obostrzeń.